Weboptimalizálás
Költségoptimalizáló üzletágunk által konkrét területeken tudunk jelentős költségcsökkentéseket realizálni partnereinknek, valamint a beszerzések területén is hatékony segítséget tudunk nyújtani.
Napjainkban – szerencsére – mind több vállalkozás ismeri fel, hogy weboldala nem csak egyfajta webes névjegyként vagy brosúraként szolgálhat, de komoly szerepe lehet a bevételek növelésében is. Partnercégünk egyaránt foglalkozik weboldalak látogatottságának és hatékonyságának javításával.
Weboldalak ezrei indulnak el anélkül, hogy erről azok is tudomást szerezhetnének, akiknek ezeket a site-okat szánták. Jelenleg több oldal van a weben, mint ahány ember Földünkön él – csak a Google 8 milliárd site-ot tart számon. Mivel felmérések szerint az emberek 90%-a keresőt használ, és az esetek 89.8%-ban az első oldalon felbukkanó találatok közül választ, kézenfekvő, hogy csak akkor van esélye rá, hogy nagyobb tömegű látogatót – ezáltal bevételt – szerezzen, ha oldala ott van az elsők között a Google-ban, Yahoo-ban vagy akár a Vizslán.
Weblap elemzés
Az internet, mint reklámozási felület – szemben a hagyományos reklámfelületekkel – lehetőséget ad a vásárlói reakciók teljes körű rögzítésére, elemzésére. Minden, a weblapon bekövetkező változtatás mérhető eredményt hoz – ráadásul a negatív vagy pozitív hatás a legtöbb esetben azonnal mérhető. A helyes következtetések levonásához mindenekelőtt tudnunk kell, mi és miért történik a weboldalunkon. A site tényleges működésén alapuló, releváns statisztikák alapján elemzést készítünk az oldal gyenge pontjairól, majd javaslatot teszünk a feltárt problémák orvoslására – a minél nagyobb mértékű bevétel-növekedés érdekében.
Elemzés
Bármilyen meglepően hangzik is, a céges weblapok nagy részének nincs pontosan megfogalmazott célja. Ha a célt definiáltuk, már „csak” azt kell megállapítanunk, hogyan érhetjük el a lehető legkevesebb pénzből a legtöbb látogatónál ezt a célt. Cégünk vállalja, hogy elemzései alapján tervet készít a weblap hatékonyságának növelése érdekében.
Látogatottság növelés
Egy-egy site látogatottságának növelésére számos eszköz áll rendelkezésünkre. Szolgáltatásaink keretében vállaljuk, hogy az itt felsorolt megoldások alkalmazásával még látogatottabbá teszi az Önök weblapját – legyen szó direkt (URL beírásával történő) vagy indirekt (linkre kattintva bekövetkező) látogatásról.
- Fizetett online reklámfelületek (például banner-ek)
- Internetes keresőkben elhelyezett fizetett linkek
- Kereső-optimalizálás a keresőkben elért előkelőbb helyezés érdekében
- Kattintás alapú hirdetési rendszerek (például Google Adwords)
- Offline hirdetések
Kereső-optimalizálás
Egy weboldal működtetése sok szempontból egy bolt üzemeltetéséhez hasonlít: akkor lehetünk sikeresek, ha az emberek megtalálják nálunk, amit keresnek – és persze az is elengedhetetlen, hogy tudják, van boltunk és azt is, hol találnak meg minket.
Kampánymenedzsment
A CPC (Cost Per Click) rendszerek közül a Google Adwords programja a legközkedveltebb. Cégünk vállalja teljes körű CPC kampányok lefolytatását: ezeket elsősorban azért ajánljuk, mert ügyfeleink – eltérően a hagyományos hirdetésektől, melyeknél az ár a megjelenések számától függ – itt csak a ténylegesen megszerzett látogatókért fizetnek.
A kattintás alapú (CPC) kampányok előnyei:
- A hagyományos kereső-optimalizálással szemben, azonnali eredményt hoz
- Szigorúan eredmény-orientált: csak a megszerzett látogatónkat számlázzák
- Korlátlan számú kulcsszót adhatunk meg
- A hirdetések pozícionálhatók országra, nyelvekre, sőt kisebb régiókra is
- A hirdetési költség jól kontrollálható
- Az eredmények kiválóan mérhetők
- A Google Adwords közvetlenül kapcsolódik a Google Analytics rendszerhez
- Keresőbarát elemzés
- Google Analitics Elemzés
- Kulcsszavak kutatása
- Javaslat tartalmi változtatásokra
- Link Struktúra kidolgozása
Potenciális ügyfeleink
Olyan ügyfelekkel keressük a kapcsolatot, akik nagyobb hatékonysággal kívánnak megjelenni a neten:
- Több látogatót szeretnének
- On-line eladásaikat kívánják növelni
- Egy adott marketing keretet optimálisan akarnak elkölteni
- Szeretnék megismerni weblapjuk valós működését
Várható haszon – megtérülési idő
Mint az előbbiekben láttuk, a helyes irányban megtett lépések egy része – például egy kedvezőbb árú kulcsszavakra módosított Adwords kampány – azonnali hatással járhat, mások – optimalizálás a jobb helyezés érdekében – néhány hónapos átfutással éreztetik csak hatásukat. Ennek ellenére elmondhatjuk, hogy az eddigi tapasztalatok szerint ügyfeleink 90%-a már a változtatások után néhány hónappal pénzénél van – hiszen többen látogatják oldalát és az egyes látogatóra jutó bevétel is növekszik.
vissza a költségoptimalizálás oldalraKöltségoptimalizálás
Amennyiben további kérdése van az adott szolgáltatással kapcsolatban vagy szeretne felvenni a kapcsolatot partnercégünkkel, hívjon a 789-0667 telefonszámon, vagy töltse ki az alábbi űrlapot és kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot!
A kiemelt mezők kitöltése kötelező!
Üzleti ajánlatok
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek