Iroda géppark üzemeltetés
Költségoptimalizáló üzletágunk által konkrét területeken tudunk jelentős költségcsökkentéseket realizálni partnereinknek, valamint a beszerzések területén is hatékony segítséget tudunk nyújtani.
Jelentős összegeket takaríthat meg költséghatékonyabb irodatechnikai rendszerek használatával. Ismerje meg partnerünk speciális innovatív megoldásait, amely a legmodernebb megoldásokat és egyszerűbb kezelhetőséget kínál Önnek számos más előnnyel.
- Nyomtatás költségfigyelő szoftver és terminál
- Az irodatechnikai rendszer felmérése és optimalizálása
- CSRC Távfelügyelet
1. Nyomtatás költségfigyelő szoftver
- Pénzt takaríthat meg és folyamatosan ellenőrzés alatt tarthatja költségeit
- Pontosan meg tudja mondani, ki, mikor és mennyit nyomtatott
- Limitek beállítása, funkció korlátozási lehetőség (pl. színes nyomtatás tiltása...)
- A szoftver által egyszerűsödnek az IT feladatai
- Egyénre szabható a nyomtatási környezet
- Más gyártó készülékekhez is alkalmazható
- 3 hónapos visszafizetési garancia (!)
2. Az irodatechnikai rendszer felmérése és optimalizálása
- Az iDOC felmérés és elemzési szolgáltatás igénybevételével Ön tisztába kerül jelenlegi teljes irodatechnikai költségével, melynek mértékét akár 20-40%-kal is csökkentheti.
- Lehetősége nyílik a folyamatos tervezésre és ellenőrzésre
- Az átfogó irodatechnikai audit rámutat az esetleges funkciónalitásbeli hiányosságokra
- A legmodernebb megoldásokat és egyszerűbb kezelhetőséget kínál
- A munkafolyamatok és a nyomtatási szokások összehangolásával időt takaríthat meg
3. CSRC Távfelügyelet
- A berendezés saját magának rendeli meg a karbantartást/javítást a GPRS hálózaton keresztül.
- Technikusaink a gépet megjavítani mennek ki, nem pedig a probléma felderítésére, már az első látogatásnál 95 %-os javítási arány
- Többé nem fordul elő, hogy üres tonerrel álljon berendezése, mivel a rendszer automatikusan értesítést küld aktuális állapotáról, és időben kiszállításra kerül a kellékanyag
- Nem kell negyedévente vagy havonta leolvasnia számlálóját, a berendezés szintén automatikusan üzenetet küld az ügyfélszolgálatnak
4. Irodaszer beszerzés
Alapvető célunk, hogy üzletfeleink felmerülő igényeit megelégedésükre, gyorsan, szakszerűen és kedvező áron kielégítsük. Partnereinkkel együttműködve a beszerzés menedzsment üzletágunk keretében cégek, irodák, intézmények professzionális irodaszer, írószer, papír írószer ellátását tudjuk hatékonyan kielégíteni. Kapcsolatrendszerünk által személyre szabott árakat és szolgáltatásokat biztosítunk ügyfeleinknek az irodaszerek széles skáláján.
Nyomtatványok, hazai és külföldi papíráruk, író- és irodaszerek, számítás-technikai kellékek választékán túl, bélyegzők, névjegyek, szórólapok, illetve egyéb nyomdai termékek készítését is meg tudjuk szervezni rövid határidőn belül. Nagy tételben történő vásárlás esetén megpróbáljuk a lehető legjobb árkedvezményt biztosítani.
vissza a költségoptimalizálás oldalraKöltségoptimalizálás
Amennyiben további kérdése van az adott szolgáltatással kapcsolatban vagy szeretne felvenni a kapcsolatot partnercégünkkel, hívjon a 789-0667 telefonszámon, vagy töltse ki az alábbi űrlapot és kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot!
A kiemelt mezők kitöltése kötelező!
Üzleti ajánlatok
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek
Részletek